donderdag 3 september 2009

Diepere zit, geen clubtraining.

Vandaag nog wat gesleuteld aan de fiets om mijn zitpositie nog wat te verbeteren. Ook tijdens de Criquiélion merkte ik weer dat ik liever nog wat dieper zou zitten. Vanmiddag mijn stuur/stem een centimeter laten zakken. De laatste spacer er dus vanonder gehaald en voorlopig even aan de bovenkant van de stem gestoken tot ik zeker weet of dit de juiste positie is. Zadel ook nog 3 mm hoger gezet. Het weer was niet best vandaag maar rond 17:30 zag het er toch weer al een stuk beter uit. Om 18:00 toch maar in de fietskleren gesprongen en naar de Rabobank gereden. Niemand te zien alleen Ronnie die toevallig kwam pinnen. Intussen zag het er in de verte weer erg donker uit dus maar besloten om weer huiswaarts te keren en net voor ik thuis was begon het al flink te regenen. Ook heel erg veel wind vandaag maar daar zou ik normaal gesproken zeker niet voor thuisblijven, altijd lekker voor de beentjes. Het stukje dat ik gefietst heb voelde in ieder geval goed aan qua zitpositie. Een lange testrit hoop ik zaterdag of zondag te kunnen rijden met de club als het weer het toelaat tenminste. Zaterdag de scheldetocht (120 km) en/of zondag een sterrit naar Breskens.

Geen opmerkingen: