woensdag 16 september 2009

Uurtje, 32 km/u

Vanmorgen toch nog een uurtje gefietst en de hartslagmeter thuis gelaten. Een uurtje trappen zonder hartslagmeting is ook wel eens lekker. Veel wind en op de heenweg naar Terneuzen de wind op kop. Even voor de brug van Sluiskil gestaan en daar bood een aardige oudere mijnheer op een scooter een ritje in zijn slipstream aan naar Hulst. Ik dacht er even over na, 'nee dank u mijnheer' ik heb mijn bestemming al bijna bereikt ik moet naar Terneuzen. Ik ben aan het afbouwen hé dus deze verleiding heb ik gelukkig kunnen weerstaan. Even rond gekeken voor een MTB in een fietsenwinkel in Terneuzen maar echt veel was er niet te zien. 2009 modellen waren zo goed als uitverkocht en de 2010 modellen waren nog niet binnen. Op de terugweg de wind voornamelijk in de rug dus dat was lekker thuiskomen.

Geen opmerkingen: