woensdag 6 januari 2010

Tacx 2 uurtjes herstelzone (130 bpm)

2 uurtjes in herstelzone gereden op de tacx en intussen gekeken naar een deel van de docu over Lance Armstrong en nog wat andere wielerbeelden oa Dekker en Boogerd verslaan Armstrong tijdens Goldrace. Leuk om weer eens terug te zien. In het begin en iets over de helft van de training een kort trapje gereden 200, 250 en 300 watt voor de rest alles ruim in herstelzone. 72.4 virtuele kilometers, gem hf 130, gem watt 179, gem cadans 93.

Na training ff op de weegschaal die tot mijn verbazing op 63.8 kilo bleef hangen. Nu al onder de 64 en het is nog hartje winter. Verder niets bijzonders voor gedaan dus dat is mooi meegenomen. Een paar kilo gaat er nog wel af tegen de zomer maar wel oppassen dat ik niet te licht wordt en moet inleveren op kracht. In 2008 heb ik even 60 en zelfs iets onder de 60 kilo gewogen en toen voelde ik me zo slap als een vaatdoekje. Terug gegaan naar 62 en toen voelde ik me weer prima. Morgen in ieder geval een welverdiende rustdag.

Geen opmerkingen: