zondag 31 januari 2010

Rustige duurtraining, 113.8 km, 4 uur 2min, 28.2 km/u

Vanmorgen om 8:45 opgestaan rolluiken omhoog beneden en ik stond oog in oog met een prachtig mooi winterzonnetje. Nog even de buienradar bekeken en ook dat zag er veelbelovend uit. Uiteindelijk om 10:18 vertrokken op de racefiets een uur later dan gepland. Planning was 5 uur fietsen dus dat dit werd bijgesteld naar 4 uur. Eerst via philippine naar ijzendijke gereden daarna naar Terneuzen. Via brug van Sluiskil de polder weer ingedoken. Bij de braakman na 60 km op de teller kreeg ik een flinke hagelbui voor mijn kiezen en de lucht zag er niet best uit met een enorme pak donkergrijze bewolking. Ik dacht dat het nu wel gedaan was met de duurtraining maar na de hagelblui klaarde het gelukkig vrij snel weer op. Voor de zekerheid wel terug naar het vaste rondje in de polder gereden vlak bij huis en daar nog wat rondjes gereden. Stond wel een stevig windje vandaag zeker tijdens de rondjes in de polder. Hele rit rustig gereden en het ging echt erg makkelijk vandaag. Laatste 3 kwartier midden D2 gereden maar ook dit koste niet veel moeite. Erg lekker gefietst vandaag en na 4 uur en 2 minuten stonden er toch mooi 113.8 kilometer op de teller.

Compact record rijdt prima, oakley jawbone is echt een geweldige bril (zeer goede lenzen) en hij zit perfect al oogt deze bril ook weer best groot op mijn koppie. Alligator i link kabels schakelen en remmen als een zonnetje. Alleen de zilveren kabels (meer chroom eigenlijk) irriteren me behoorlijk. Ga morgen gelijk bellen naar mijn fm om een zwart setje i links te bestellen dit is echt helemaal niks met al dat geblink aan mijn stuur. Volgende week een herstelweek dus enkel zeer rustige trainingen, komt goed uit want ik zit in de nachtdienst.

2 opmerkingen:

Henk zei

lekker zo'n duurtraining...hier zat het er nog niet in vandaag, kan niet wachten op de eerste duurtraining van het jaar...

Anoniem zei

Angelo, dit is echt Bling Bling:
http://img707.imageshack.us/i/img0050hn.jpg/

ciao!
Zola