donderdag 14 oktober 2010

Looptraining 5.13 km

Toch wel lekker zo`n dagje vrij op een door de weekse dag. Het breekt zo lekker de week zullen we maar zeggen. Kinderen naar school, Inge gaan werken en een zee van tijd omdat ik vrij vroeg was opgestaan. Rond 11:15 vertrokken voor een rondje hardlopen/wandelen. Begonnen met 1 minuut hardlopen gevolgd door een minuut wandelen daarna steeds 2 minuten hardlopen gevolgd door een minuut wandelen. Ging super makkelijk vandaag echt heerlijk maar wel rustig gelopen. Laatste blokje weer 1 minuut hardlopen en na het stopzetten van de Nike+ sportband nog een flink stuk uitgewandeld als cooling down. Af en toe wel een beetje frustrerend om te lopen met de rem erop maar wel verstandig als ik wil blijven hardlopen voor een langere tijd. Rustig opbouwen is super moeilijk voor mij omdat ik normaal gesproken zonder moeite 13 a 14 km/u kan lopen maar vooralsnog gaat het allemaal volgens plan. Wederom geen last van mijn heup of andere klachten. Zondag weer een looptraining als er achteraf geen klachten optreden.

Na de middag mijn oudste dochter tegemoet gefietst in Sluiskil omdat ze anders alleen naar huis moest fietsen en daarna mijn jongste dochter opgehaald met de fiets in Westdorpe. Genoeg beweging gehad in ieder geval. Uiteraard ook nog wat huishoudelijke taken uitgevoerd en straks koken voor de dames. Voorlopig niets te klagen over de vierploegendienst je hebt hierdoor toch iets meer vrije tijd. Aankomend weekend moest ik normaal gesproken wel een volledig weekend werken, dat is iets minder interessant natuurlijk (zaterdag in de middag, zondag en maandag nachtdienst) zaterdag en zondag heb ik vrij genomen dus enkel morgen nog één middag dienst en dan weer al weekend.

Geen opmerkingen: