vrijdag 6 maart 2009

Lappenmand en Ronde van Vlaanderen

Het is toch de lappenmand geworden. Wel heel de week gewerkt maar sommige dagen was meer overleven dan werken. Hardnekkige verkoudheid die maar aan blijft slepen, niet ziek genoeg om in bed te kruipen maar wel te ziek om iets actiefs te gaan doen. Ik baal enorm en ben eigenlijk gewoon flink "pissed" want mijn training ligt nu al vanaf vorige week zaterdag stil maar ik zal toch nog even geduld moeten hebben tot ik me weer wat fitter voel. Morgen een hele dag plat en misschien dat er dan zondag nog wat getraind kan worden. Door al dat stil zitten heb ik wat tijd gehad om na te denken en voor het eerst voelde ik toch de drang om eens de Ronde van Vlaanderen te rijden. Ik heb altijd gezegd dat ik daar nooit aan mee zou doen omdat ik niet zo`n fan ben van kasseien maar ik wil vooral de sfeer eens proeven van dit evenement en het is gelijk een mooie training en wie weet wil ik straks niets anders dan over de kasseien rijden (haha) Eerst mijn schoonvader gebeld en die was ook gelijk enthiousiast dus hebben we ons gelijk ingeschreven voor de 140 kilometer. Als het me bevalt fiets ik hem dat jaar erop volledig (260 km) Ik ga er geen tempotraining van maken, gewoon genieten (als dat mogelijk is op kasseien) en op de hellingen kan er dan wat gas gegeven worden. Nu maar hopen op een beetje fatsoenlijk weer. Bontragers eruit en de Eurus wielen erin, ik heb er al zin in !!!!

3 opmerkingen:

Henk zei

Hoop dat je snel uit de lappenmand bent!
Ga zelf dit jaar ook de 140 km van de rvv rijden ben benieuwd hoe de kasseien me bevallen..

Erik Cardon zei

Hi Angelo,

Mooi balen, als je niet kan trainen.
Ik heb ook een dikke week met de griep gezeten.
Nu gaat het weer beter, inmiddels vandaag een duurtraining gedaan 3 uur en 47 min. ging niet echt supper, maar dat komt wel weer.

Groet,

Erik

Anoniem zei

Lekker genieten met 18.000 andere liefhebbers?! Ik zou je adviseren zo vroeg mogelijk (voor 8.00 uur) te starten. Dan ben je de files nog net voor.
Maar eerst beterschap natuurlijk!