maandag 8 februari 2010

Back on the bike, tacx 1 uur 8 min

Ik had me heel iets anders voorgesteld van mijn herstelweek maar een zware keelontsteking besliste daar helaas anders over (lang leve de ploegendienst) zaterdagmorgen voelde ik me op zich niet eens zo slecht maar na wat huishoudelijke taken brak het zweet me uit en voelde ik me wederom belabberd. Heel het weekend dus ook nog flink uitgerust en vanmorgen voelde ik me wel weer ok. Ochtendpols was 46 dus dat zag er meer dan goed uit. Vol goede moed op de tacx gestapt voor een rustige training op souplesse maar al snel bleek dat de conditie wel een enorme deuk had opgelopen afgelopen week. Hartslag erg hoog en wattages die ik hier niet eens durf te vermelden. De herstelweek is in ieder geval zeer goed geweest voor de benen dat merk je echt enorm goed. Voelen echt aan als herboren, toch wel lekker eens een week geen spanning op de benen. Van de week dus de conditie terug opbouwen. Woensdag en donderdag hoop ik vrij te kunnen nemen op het werk om vooral thuis de boel te runnen en nog wat te trainen. Mijn vrouw moet zeven dagen achter elkaar werken ivm carnaval (feestwinkel) straks de middag in nu douchen en daarna de kids halen.

Geen opmerkingen: