maandag 7 februari 2011

14 Jaar

Op sportief gebied wordt er op het moment bitter weinig gepresteerd de oorzaak hiervan is nu intussen wel bekend. Op een ander vlak valt er vandaag wel degelijk iets te vieren. Intussen al 14 jaar samen met Inge en still going strong. Tegenwoordig wordt dit toch ook een beetje gezien als een uitzonderlijke prestatie. Een bosje bloemen dat zit er niet in ik ben zelf allergisch voor bloemen het snot loopt spontaan uit mijn neus, ik krijg waterige ogen en ook nog eens jeuk aan mijn gehemelte en dat alles door zo`n mooi, kleurrijk, liefdevol en schuin afgesneden bosje bloemen. Dit is ook de enige echte reden waarom ik niet aan echte wedstrijden kan deelnemen op de fiets. Wat moet ik in godsnaam met al die bloemen die ik glorieus in de wacht zal slepen (haha)

7 februari is onze eigen valentijnsdag, we doen niet mee aan de massale liefdesverklaringen op 14 februari, f*ck de commercie. Ik heb uiteraard wel iets voor Inge gekocht dat heeft ze meer dan verdiend en ik ben tenslotte een echte romanticus :-) op naar de volgende 14 jaar.

Geen opmerkingen: