donderdag 17 februari 2011

Testritje Isaac Impact

Vanmorgen mijn eerste ritje op de Isaac Impact. Het was al liefde op het eerste gezicht wat Isaac betreft maar na de kennismaking met de Impact vanmorgen ben ik tot over mijn oren ...... Kort rondje gereden in een heerlijk zonnetje en zoals bij alle testritjes diverse dingen uit geprobeerd. Supersnelle bike zelfs met een setje veel te zware wielen (worden nog vervangen) is het een fiets die echt vooruit wil. Hope tech X2 remmen meer dan fantastisch, bijten erg goed maar toch goed te doseren echt 10 klassen beter dan de Avid remmen die op de Trek 6300 zaten (steeds lucht in leidingen en aanlopende remmen) Heel de bike is overigens een verademing tov de Trek 6300. Comfort is erg goed, schakelt als een zonnetje, accelereert super en stuurt ook nog eens geweldig. Uiteraard zal ik de isaac nog eens in het terrein aan de tand moeten voelen want vandaag reed ik op de weg maar daar ben ik op het moment nog niet klaar voor betreft mijn zitvlak. Enig minpuntje was het Sq Lab 612 nano zadel in de uitvoering 13 cm. Dit is een stuk smaller dan de 611 (13 cm) die momenteel dienst doet op mijn racefiets. De 612 nano voelde echt niet lekker aan. Zaterdag ga ik het omruilen voor een 612 nano 14 cm of eventueel een 611 (13 cm) want de 611 zit gewoon erg goed. Nu naar bed want morgen staat er een lange duurtraining op het programma. Zitvlees kweken dus zwaar pijn lijden :-) endomondo ritgegevens

Geen opmerkingen: