zaterdag 13 augustus 2011

Leeggelopen

Wat een weertje zeg vandaag :-( Op de planning stond een flink rondje fietsen maar ik had echt geen zin om door de regen te rijden. Het fietsen in de regen doe ik overigens wel graag maar het kost ook weer een hoop tijd om de fiets schoon te maken na een regen ritje. Dan maar besloten om weer eens op de crosstrainer te stappen wel maf het is hartje zomer dan hoor je eigenlijk niet binnen te sporten toch? Een uur op de crosstrainer gestaan en wat stevige krachtblokjes ingebouwd van telkens 9 minuten. Het zweet gutste werkelijk uit mijn lijf dus ik was alsnog doorweekt. Na een uur maar gestopt er zit waarschijnlijk niemand te wachten op een tweede watersnoodramp hier in zeeland. Toch weer een voldaan gevoel ondanks het slechte weer. Morgen weer een rondje hardlopen. Kijken of de aanpassing aan de inlegzolen helpt en zien wat de status is van mijn pijnlijke linkervoet. Op de fiets en vandaag op de crosstrainer in ieder geval geen last van gehad. Voel me verder wel fit maar heb opnieuw naweeën van de gordelroos. Regelmatig vervelende pijnscheuten en nog steeds flinke opgezette en gevoelige klieren in mijn liesstreek, pfff.

Aankomend weekend zou ik normaal gesproken de reuzen van de ardennen rijden met wat mannen van de club maar ik heb mijn plannen na overleg met mijn gezin gewijzigd. Ik ga iets doen met het gezin en ik wil me wat meer richten op het lopen de komende tijd als de blessures uitblijven. Ga proberen om regelmatig eens te verwisselen van ondergrond dat helpt wellicht ook tegen overbelasting. Een bosloopje is ideaal en nog leuk ook dus ga het kloosterbos in Wachtebeke wat vaker opzoeken als het niet regent tenminste. Ben alleen een beetje bang voor loslopende honden daar maar goed een beetje intervallen op zijn tijd is ook mooi meegenomen toch :-)

Geen opmerkingen: