dinsdag 23 augustus 2011

Waardering weblog the-21st-century

Na thuiskomst van de orthodontist lag er een wat dikkere enveloppe in de brievenbus met daarop mijn naam. Niets besteld toch ? Volledig verrast toen ik de enveloppe open had gemaakt !! Een anonieme brief van A.O. te T. met mooie woorden als blijk van waardering voor mijn weblog en een schitterend T-Shirt met daarop 21st-Century (perfect fit overigens) Ik stond perplex, jeetje mina geweldig dat iemand zoiets doet en erg leuk om te horen dat er mensen plezier beleven aan het lezen van mijn weblog. Een goede stimulans en motivatie om hier mee door te gaan al had ik absoluut geen plannen om hier mee te stoppen. Ik schrijf nu eenmaal graag het is mijn manier om dingen een plaats te geven als dit gewaardeerd wordt door anderen dan is dat natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Ik heb wel een vermoeden van wie dit afkomstig is de waardering is absoluut wederzijds !! ik zal de persoon in kwestie een persoonlijk bedankje sturen.

Wel een mooi moment om nu eens uit leggen hoe ik nu gekomen ben tot de the-21st-century.blogspot.com

Ik ben echt een man van de toekomst, de 21ste eeuw, de jaren 2001 tot 2100 van de christelijke jaartelling. Ik leef echt in het heden en heb weinig tot niets met het verleden. De evolutie van de aarde en de mens dat is toch allemaal ongelooflijk als je daar over na gaat denken. Ik ga er verder zeker niet dieper op in maar toen mijn favoriete band "Marillion" met het nummer This is the 21st-century op de proppen kwam viel alles samen en was the-21st-century.blogspot.com geboren. De zanger Steve Hogarth is één van de weinige zangers die me echt raakt tot in het diepst van mijn ziel. Torenhoge goosebumps tijdens de liveconcerten die ik heb bezocht. Wat een gevoel in deze geweldige stem !! in een emotionele bui is het dweilen met de kraan open bij het beluisteren van een aantal songs van deze zwaar ondergewaardeerde en vooral geweldige liveband. De nummers en albums van Marillion zijn gewoon complete kunstwerkjes !! Jarenlang was this is the 21st-century mijn ringtone op mijn gsm. Inge belde me uiteraard wel eens op tijdens het fietsen en gek genoeg altijd als ik aan het zwoegen/afzien was op één of andere beklimming. Tijdens een beklimming was opnemen van mijn gsm geen optie dus op den duur werd ik gewoon gestoord van dit nummer dat zich maar bleef herhalen en heb ik het vervangen voor een doodgewone ringtone wat overigens niet minder irritant is (haha)

Ik ben nu overigens wel een andere weg ingeslagen betreft het fietsen en dat bevalt me een stuk beter. Ik fiets alleen nog wanneer ik er zin in heb van moeten is totaal geen sprake meer en dat is echt een enorme opluchting voor mezelf en ook voor anderen. Combinatie fietsen/lopen bevalt gewoon erg goed. Door het wat mindere weer (vrij veel regen) en een voetblessure is er niet veel meer van skeeleren gekomen de laatste tijd maar ook dit ga ik zeker weer eens oppakken. Hardlopen staat voorlopig wel op nummer 2 ivm een poging tot het lopen van een marathon in 2012. Met stip op nummer 1 staat mijn gezin !!

4 opmerkingen:

van den Abeele zei

Leuk! Ik heb ook zo'n vermoeden als ik die initialen lees...

En zo is het maar net: laatste zin van je blogberichtje.

Danny zei

Je links naar you tube marillion heeft me weer verleid tot het beluisteren van een aantal songs. Het was weer te lang geleden. Wat een band en een veelzijdigheid en steeds wat nieuws m.a.w. Out of this World!!!

Anoniem zei

Ik wil je even laten weten dat ik jouw blog ook erg waardeer. Lees met veel plezier. Ga door graag.

Melsje

Angelo Roelandt zei

@melsje Super bedankt voor je berichtje. Ik ga zeker door met bloggen.

Groeten,

Angelo.