zaterdag 6 augustus 2011

Uitwaaien !!

Even ontspanning na zware werkweek !! Lekker 2 uurtjes heerlijk relaxed door de polder en de spreekwoordelijke boter getrapt in D1. Ging zeer soepeltjes conditie is prima op het moment en wederom geen last van mijn zitvlak gehad. 61.91 km, 30.7 km/u, HF 147 Garmin Details Lichaamsgewicht neemt wel af door het lopen dus ik vrees ervoor dat de beenspieren een beetje worden opgevreten waardoor ik wellicht wat fietskracht verlies. Conditie is daarentegen wel sterk toegenomen. Vanmorgen pas gezien dat de foto's van de Lapinarello cycling marathon al een tijdje online stonden (niet goed gekeken blijkbaar) Wat het lopen betreft het gaat echt prima maar heb wel last van wat zeurende pijntjes vooral een botje in mijn linkervoet dat maar niet over wil gaan. Lange duurloop sla ik morgen maar even over het wordt wederom een ritje door de polder op de fiets.


Verder even laten bezinken wat er de laatste tijd op mijn sportieve pad komt. Ben gevraagd om deel te nemen aan Alpe d´HuZes 2012 met een team van het werk. Geweldige en mooie uitdaging uiteraard maar geen idee of dit in de planning past betreft vakantie/gezin en noem maar op. Marmotte 2012 is ook weer in beeld hier thuis ziet iedereen dat wel zitten namelijk. De marathon van Rotterdam staat wel al vast op de planning ik hoop dat ik hier een beetje blessurevrij naar toe kan werken. Voorlopig dus nog even wat bedenktijd nodig en lekker blijven lopen/fietsen.

1 opmerking:

van den Abeele zei

Hé Angelo,

Jij hebt ook een sportieve zomervakantie in Italië doorgebracht lees ik. Leuk dat je die Pinarello-rit hebt meegepikt!

Ook ik ben weer online en aan de slag met mijn weblog na een pauze-periode.

Groeten!