dinsdag 12 juni 2012

Aftellen kan beginnen .....

Vroeg opgestaan na laatste nachtdienst en een ontzettend lekker duurloopje gelopen van een uur. Mooi loopweer, zacht briesje, graad of 19 dat is echt genieten. 11.44 km, Garmin details Nu komt het overigens weer met bakken naar beneden #onweer wat dat betreft is lopen zeker een voordeel tov fietsen. Er is bijna altijd wel een moment dat je tussen de buien door kunt gaan rennen daarbij is het lopen in de regen ook niet echt een straf. Gisteren nog een interval training afgewerkt van in totaal 5 km (7x400 m) en steeds 200 meter herstel. 400 meters gelopen aan respectievelijk 15.8, 16.1, 15.6, 15.8, 15.7, 15.3, 15.3 km/u Garmin Details Morgen en overmorgen nagenoeg geen regen als ik het goed heb dus wellicht kan ik dan weer eens een rondje fietsen. Lopen gaat goed en ook met mijn linkerkuit gaat het de goede kant op. Mijn lichaam is de belasting van het lopen nu echt wel gewend en ik ben eigenlijk wel klaar voor wat nieuwe uitdagingen. Ik was eigenlijk op zoek naar een trail of strandloop voor volgend weekend maar op de veluwezoomtrail na (al volzet dus te laat) heb ik nog niet echt iets interessants kunnen vinden. Zou ook zo maar eens een fietstocht kunnen worden in de heuvels als het weer een beetje meezit en als de bips dit toelaat. Run - Bike - Run wil ik ook nog steeds eens doen maar ik heb voorlopig geen idee waar ik moet beginnen en heel veel wedstrijden kan ik niet vinden (iemand een idee hoe wat waar?) De Alpe d' Huez oprennen en opfietsen begin juli zijn uitdagingen waar ik erg veel zin in heb. Hopelijk kan ik ook nog wat andere bergen bedwingen tijdens de marmotte week. Het aftellen richting de vakantie kan beginnen. Nog slechts 11 werkdagen en dan lekker drie weken vakantie :-) een mooi vooruitzicht !!

Geen opmerkingen: