dinsdag 26 juni 2012

Het zit wel goed.

Niet in het zadel want dat is nog steeds niet best voor mijn bips maar de conditie is gewoon dik in orde op het moment. Schitterend weer en een mooi vlak rondje Watervliet gereden tegen 34.2 km/u. Snelheid constant tussen de 33 en 36 per uur gehouden en soms wat harder vermoedelijk een D2-tje want het liep nog erg soepel maar ik draag geen hartslagmeter meer en dat bevalt me nog steeds erg goed. Garmin details Wellicht mijn laatste sportdag van de week ivm de voorbereidingen betreft de vakantie en vanaf vandaag moet er ook weer gewerkt worden in de nachtdienst. Paar dagen rust wat het sporten betreft #supercompensatie en topfit op vakantie en dan te bedenken dat ik gewoon puur voor de fun ga fietsen/lopen :-) Gisteren mijn HTC zwemles gegeven in een emmer water tijdens het klussen in de tuin. Na zo'n 10 minuten kopje onder nog proberen reanimeren zelfs de defibrillator kon mijn HTC-tje niet meer tot leven wekken #RIP Maar goed elk nadeel heeft zijn voordeel dus nu in het bezit van een schitterende Iphone 4 en dat is werkelijk een genot tov van mijn verouderde HTC-tje. Je zou bijna denken dat ik hem bewust heb verzopen althans Inge vertrouwde het zaakje niet helemaal volgens mij :-) maar niets is minder waar gewoon good oeps ik bedoel bad luck. Vandaag lag ook het boek "de koerier die nergens bij hoort" op de deurmat. Columns en verhalen van Ultraloper Ron Teunisse een mooi boek voor op vakantie, ik kan bijna niet wachten. Nog 4 werkdagen te gaan en dan op naar Bourg d' Oisans voor een schitterende marmotte week zonder marmotte.

Geen opmerkingen: