woensdag 20 juni 2012

Ochtendzon !!

Niets zo lekker als een rondje rennen door de polders met de ochtendzon #runfree :-) Gisteren een rondje gelopen op de Nike Free's @12.9 km/u Garmin details. Vandaag rustig gelopen op de fivefingers aan zo'n 11 per uur dus heerlijk kunnen relaxen Garmin details Lopen is zo lekker dat ik niet eens een doel voor ogen moet hebben om te blijven rennen #verslaafdzeker? Lopen is echt een way of life geworden echt enorm genieten op deze manier. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en zie wel wat er allemaal op mijn pad komt. Het enige evenement wat vast ligt is de kustmarathon in oktober en die ga ik ook lopen zonder ambities en gewoon puur voor de fun. De bedoeling is van start gaan op de fivefingers komodosport. Ik heb nog ruim 3 maanden om hier aan te wennen en de kilometers uit te bouwen op de fivefingers. Wedstrijdjes lopen hier in de buurt dat boeit me niet zo veel maar ik zal ongetwijfeld nog wel eens deelnemen als ik daar eens zin in heb. Fietsen gaat ook erg lekker maar meer dan 2x per week lukt gewoon nog niet op dit moment ivm zitvlak problemen en daar heb ik me maar bij neergelegd. De zomer is in ieder geval echt mijn ding het kan me niet warm genoeg zijn dus laat die vakantie en vooral die alpen maar komen :-)

Geen opmerkingen: