zondag 10 juni 2012

Rondje Hulst

6 x kunnen sporten van de week (4x hardlopen / 2x fietsen) conditie en gewicht weer wat aangescherpt want het ging lekker de afgelopen dagen. Vandaag voor het eerst iets meer dan twee uur in het zadel gezeten ondanks dat ik na slechts 13 kilometer last kreeg van mijn zitvlak. Toch een never ending story vrees ik. Erg jammer maar voorlopig kan ik het gevoel en de pijn nog uitschakelen al moet ik er nog niet aan denken om meer dan 4 a 5 uur in het zadel te zitten. Fietsen ging verder erg soepel, benen moeiteloos rondgedraaid en lekker kunnen toeren en wat genoten van de omgeving. Benen worden steeds sterker en dat is een heerlijk gevoel. 65.01 km, 2:05:15, 31.1 km/u Garmin Details Nikeplus website is volledig vernieuwd en dat ziet er wel heel cool uit. Helaas kan ik mijn garmin loopgegevens voorlopig niet meer importeren dat is erg jammer dus maar hopen dat dit binnenkort weer mogelijk is anders moet ik misschien een Nike+ sportwatch aanschaffen want de Nike+ site werkt gewoon super motiverend.

Geen opmerkingen: