vrijdag 7 augustus 2009

Interval 7x4x4, 44.1 km, 1 uur 18 min, 33.8 km/u

Vandaag een interval training afgewerkt op het vaste rondje van de club. Eerst 20 minuten rustig ingefietst en daarna begonnen aan zeven blokken van vier minuten in D3 (177 - 186 slagen) onder of tegen omslagpunt en na elk blok vier minuten rustig aan. Eerste blok voelde niet goed aan en ging bar slecht tegen de wind in. De blokken daarna gingen eigenlijk niet veel beter en tijdens het vijfde blok kwam ik al snel achter een tractor te zitten waar ik maar niet voorbij kwam. Na het passeren van de tractor het tempo weer opgeschroefd. Best een rottig windje vandaag NW 3 en lange stukken meewind zitten er niet in op het vaste rondje van de club waar je vrij veel van rijrichting veranderd. Het laatste lusje richting het spookhuis niet meer gedaan en op het bruggetje op de vrijstraat afgeslagen om even bij mijn moeder en neefje Rick langs te gaan. Onderweg nog wel wat druppels maar echt door regenen heeft het niet gedaan. Toen ik Assenede binnenkwam lag de weg helemaal nat en ook in Sas had het geregend. Slechte dag vandaag nu weer rust tot en met zondag, dan ga ik normaal gesproken weer met de club mee. Volgende week ga ik zeker weer eens een klimtraining afwerken in Oudenaarde.

Geen opmerkingen: