zaterdag 1 augustus 2009

Fietstochtje met de kids, 31.6 km

Gisteren mijn laatste werkdag en nu dus lekker twee weken vakantie. Vandaag een fietstochtje gemaakt met mijn dochters Celesta (11 jaar) en Lorena (7 jaar) Mijn vrouw moest vandaag nog een dagje werken en dan heeft ze ook vakantie. Lorena in haar koersoutfitje van Astana met helm, bril en handschoentjes ik op de racefiets en Celesta op haar gewone fiets om alvast wat te oefenen voor volgend jaar want dan gaat ze naar de brugklas in Terneuzen met de fiets. We hadden windje mee dus het ging lekker en uiteindelijk zijn we naar het werk van mijn vrouw in Terneuzen gefietst. Iets meer dan 16 kilometer en Lorena was best moe en had behoorlijk rode kaakjes. Mijn vrouw was al bijna klaar op het werk dus heeft ze Lorena en haar fiets mee terug genomen naar huis. Nog eens 16 kilometer en dan met behoorlijk wat tegenwind voor zo`n kleintje is toch wat te veel van het goede. Met Celesta terug naar Sas van Gent gefietst en met die tegenwind had ze het best moeilijk dus heb ik haar op het laatste stuk af en toe een duwtje in de rug gegeven. Het was een leuk ritje, goed gedaan dames !! 16 km/u gemiddeld (haha) Morgen fiets ik weer mee met de tourclub en daarna fiets ik waarschijnlijk nog wat extra kilometers.

Lorena heeft overigens ook nog een stukje Alp d' huez beklommen tijdens de marmotte week. Dit hebben we uiteraard laten vastleggen door Photo Breton in bocht 2 op de Alp. De foto hangt intussen in de huiskamer.






3 opmerkingen:

Martin zei

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen! Die woon-school kilometers gaan straks tellen. Ooit begon Bauke Mollema ook zo.

Anoniem zei

De nieuwe Leontien is dus al geidentificeerd, breng haar voorzichtig en het kan een hele grote worden.Je bent dus niet meer naar de Sean Kelly classic gegaan.
Ze geven morgen behoorlijk slecht weer af, maar ik ben ook van plan om morgen de training weer op te pakken.Prettige vakantie met je gezinnetje, ga je trouwens nog weg?
gr Angelo

Angelo Roelandt zei

Hoi Angelo Obrie,

Ik heb de Sean Kelly inderdaad niet meer gereden. Mijn vrouw moest onverwachts nog gaan werken en daarbij was ik het vroege opstaan na 5 vroegdiensten eigenlijk meer dan zat. Op zich jammer want de Sean Kelly is echt een prachtige tocht die ik al eens eerder heb gereden.

We gaan niet meer op vakantie met het gezin. We hebben een weekje alpen achter de rug en gaan wel af en toe eens een dagje weg om wat leuks te doen.

Groeten,

Angelo.