vrijdag 29 april 2011

Glad ijs

Op mijn enige vrije dag (gisteren) geen mogelijkheid om te skeeleren vanwege de regen. Vanmorgen was het droog dus gelijk de skeelers ondergebonden. Deze keer in blote voeten en met de Raps ezeefit enkelkousjes. De polder in was een zeer slecht idee. Het druppelde even lichtjes onderweg en dit was voldoende om de toplaag weer spiegelglad te maken. Ik bevond me werkelijk op glad ijs en voelde de wielen steeds wegglippen bij het afzetten. Eenmaal in de polder waren ze toevallig aan het werken waardoor er erg veel slik op de weg lag. De mooiste stukken opgezocht en zo voorzichtig verder geskeelerd. Goede balans training vandaag maar leuk is anders. De asfalt weg richting Assenede zag er goed uit maar ook hier was de toplaag nog glad. Goede les de weg moet kurkdroog zijn om fatsoenlijk te kunnen skeeleren. Super tevreden over de Ezeefit enkelkousjes zit werkelijk perfect en inderdaad geen blaren opgelopen. Gisteren overigens onze nieuwe auto afgehaald. VW polo bluemotion echt een genot om in te rijden en een erg mooie wagen om te zien. Straks naar de Osteopaat ik ben benieuwd wat ik daar te horen krijg. Ik hoop achter de oorzaak te komen van mijn zitvlak problemen. Mijn zitvlak is op het moment wel goed aan het genezen over twee maanden moet ik weer terug naar de chirurg.

1 opmerking:

van den Abeele zei

Hé: mooie auto! Inderdaad niet meer te vergelijken met de Polo's van weleer. Een paar weken geleden verbaasde de inhoud/ruimte me nog toen ik op de AutoRai te Amsterdam plaats nam in de nieuwste Polo.