vrijdag 15 april 2011

Te koop: Tacx I-Magic + steeringframe VERKOCHT !!

Niet echt de tijd van het jaar misschien maar ik verkoop mijn Tacx I-magic (medische reden)

Pakket bestaat uit:
Tacx I-magic trainer + interface + software (versie 1.33)
Steeringframe
Tacx trainingsmat
Tacx zweetdoek (framebeschermer)
dvd real life video alpine classic marmotte
Prijs: 250 euro

Eventuele extra`s: Campagnolo scirocco achterwiel + tacx trainingsband (blauw) en Campagnolo Chorus cassette (13-29)
Prijs:50 euro

Software is gratis te updaten naar versie 2.0 via de tacx website.
Software is wel gekoppeld aan een licentiecode dus in principe maar één maal te installeren. Om deze code te unlocken moet je contact opnemen met support@tacx.nl
Uiteraard kun je ook de nieuwe tacx 3.0 software aanschaffen deze biedt nog veel meer mogelijkheden dan de 2.0 versie die overigens ook nog gewoon nieuw te koop is. Indien gewenst is alles werkend te zien alleen zul je zelf moeten trappen want ik mag niet fietsen op het moment.

Verzenden is helaas niet mogelijk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Angelo, als ie nog niet verkocht is, dan laat ik mijn zus die in Sas woon er om komen vandaag of morgen.

Angelo Roelandt zei

Hoi Roadrat,

In principe is de tacx al verkocht mocht dit uiteindelijk niet zo zijn dan laat ik het je wel weten maar ga er maar van uit dat ie verkocht is.

Groeten,

Angelo.

Patrick zei

Oei..dat zou jammer zijn dan..ik wacht dan wel eff af. gr.patrick

M. van Roon zei

Hallo Angelo,

Is je Campagnolo scirocco achterwiel + tacx trainingsband (blauw) en Campagnolo Chorus cassette (13-29)nog te koop?
ben namelijk van plan zo'n i-magic aan te schaffen

groet Marco