dinsdag 15 november 2011

Duurloopje 10 km Finse Piste

Was weer even geleden dat ik op de finse piste had gelopen te lang zelfs want het is en blijft een geweldige ondergrond om op te trainen. Loopt echt heerlijk zacht en daarbij lekker zwaar :-) Na een rondje was ik het weer gewend en liep ik weer soepeltjes en zeer rustig mijn rondjes. Mooie omgeving om te lopen en je hebt niet eens in de gaten dat het maar rondjes zijn van 1700 meter. Obstakels in de vorm van trapjes zijn ook een aangename afwisseling. Lekker rustig vandaag op de piste slechts enkele lopers die het na één of slechts twee rondjes al voor gezien hielden. Ik was bang voor mijn rechterknie maar heb er niets van gevoeld tijdens dit duurloopje. Na 10 km maar gestopt al had ik er liever nog 10 gelopen maar goed het verstand heeft weer gezegevierd !! 10 km, 58:38, 10.2 km/u, 5:52 min/km, HF 152 Garmin Details

Donderdag waarschijnlijk 8 km op de weg lopen als laatste test ivm knie. Daarna beslissen of ik daadwerkelijk ga starten in Nijmegen #zevenheuvelenloop. Heb er echt heel veel zin in maar niet ten koste van alles #allesvoordemarathon

Geen opmerkingen: