woensdag 30 november 2011

Herstellen en Genieten

Ik baal altijd een beetje van de winterperiode helemaal niet mijn ding die donkere dagen en dan ook nog een horror winter in het vooruitzicht als we de voorspellingen moeten geloven bah, bah, ben er nu al klaar mee.

Toch bestaat het leven de laatste tijd voornamelijk uit genieten op diverse gebieden. Mijn eerste halve marathon ervaring (tisvoorniks) was in één woord "Geweldig" ik zit er tot op de dag van vandaag nog steeds van na te genieten. Door de natuur lopen dat is echt mijn ding maar daar was ik de laatste maanden al achter gekomen. Het is in ieder geval duidelijk dat ik een andere weg ben ingeslagen sinds mijn fiets overtrainings periode in april 2009. Heb eindelijk leren genieten en weet nu hoe ik moet doseren en heb daarbij een goede balans gevonden tussen mijn privé, werk en sportleven. Aan gedrevenheid ontbreekt het nog steeds niet maar niet meer ten koste van alles. Niet voor niets heb ik de laatste weken wat geplande loopevenementen/wedstrijden overgeslagen omdat ik er gevoelsmatig nog niet klaar voor was, rug/schouderklachten door een vastzittende spier gooide ook even roet in het eten. Mijn debuut op de halve marathon was gevoelsmatig echter een groot succes dus dat is goed voor het zelfvertrouwen. Op dat gebied ben ik nu al verder dan ik had durven dromen op loopgebied. Met veel geduld en een flinke dosis verstand gaat het waarschijnlijk wel goed komen betreft mijn marathon debuut op 15 april in Rotterdam. Wel ontzettend stijve/zere kuiten overgehouden aan mijn avontuur in Geldrop. Een rustig herstel loopje van 7 km ging vandaag zelfs nog wat moeizaam wat de kuiten betreft daarom heb ik off the record nog 2 kilometer rustig uitgewandeld Garmin Details

Over genieten gesproken ......... Gisteren met Inge, Ronald, Rodney en Bianca naar Marillion geweest in de 013 te Tilburg. Zelden heb ik zo bewust staan genieten van mijn favoriete band die een geweldige setlist afwerkte met vele hoogtepunten. Het was echt een abnormaal goed concert daar was iedereen het over eens. Ook op twitter alleen maar extreem positieve tweets en de recensie over het concert van afgelopen maandag in Paradiso was ook zeer goed. De heren zijn dus goed in vorm en Steve Hogarth is echt een held en in mijn ogen de beste zanger die ik ooit live hebben mogen aanschouwen. Na thuiskomst mijn marbles T-shirt die als pyjama dient uit de kast getrokken en in no time in dromenland #Neverland Hier een trailer van de dvd holidays in Zelande opgenomen tijdens het Marillion weekend Center parcs Port zélande.

Geen opmerkingen: