zaterdag 12 november 2011

Marathon schema week 2

Deze week heb ik het marathon schema perfect op kunnen volgen maar dat was ook een eitje wat de kilometers betreft. 2 x 8 km, 1 x 5 km, 1 x 16 km. Vandaag een wat vlottere 5 kilometer gelopen. Een mooie pace voor de zevenheuvelenloop want dit tempo voelt nog comfortabel genoeg aan. Strijdplan al ken ik het parcour totaal niet: eerste 10 km gedoseerd lopen en als het goed gaat de laatste 5 km downhill naar beneden knallen #7hills. Wel een toestand als je dat zo allemaal leest om naar Nijmegen af te reizen met de auto maar dat zal uiteindelijk wel goed komen denk ik. 5 km van vandaag verliepen in ieder geval erg soepeltjes. Korte versnelling op het einde naar 17.7 km/u en hartslag bleef netjes onder omslagpunt en dat is wel eens anders geweest :-) 5 km, 22:28, 13.4 km/u, 4:29 min/km, HF 175 Garmin details Morgen weer een relaxed duurloopje van 16 kilometer door het kloosterbos ik heb er nu al weer zin in. Morgen nog een keer op de adidas de volgende keer hopelijk op de Inov-8 X-Talon 212 die ik besteld heb bij Sport-Balance.nl Nieuwe aangemeten steunzolen kunnen ook elk moment op de deurmat vallen.

Geen opmerkingen: