zondag 13 november 2011

Trailrunning kloosterbos 20 km

Gisterennacht na een feestje nog ff wat social media gecheckt en gelukkig las ik Aschwin zijn blog ook nog even betreft de inschrijving voor trail by the sea in renesse. Gelijk ingeschreven als nummer 335 dus op de valreep gelukt, pfff. Er zijn slechts 350 startbewijzen beschikbaar (Limited Edition) voor deze eerste echte trailrun in zeeland en ik ben er net als Aschwin gelukkig bij !! Op youtube staat ook al een filmpje van een eerste verkenning van het parcour en dat ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Sliep pas om 3:00 afgelopen nacht dus toch maar even goed uitgeslapen en na een verlaat ontbijt naar Wachtebeke gereden voor mijn wekelijkse rustige duurloop door het kloosterbos. Bryan zijn bericht helaas gemist anders hadden we samen kunnen lopen vandaag. Op de planning stond 16 km maar ik voelde me wederom zo in mijn element op de singletracks/trails in het kloosterbos dat ik er nog een paar kilometer aan vast heb geplakt. Blijft enorm genieten ik moest mezelf echt dwingen om er na 20 km mee op te houden :-) Ik kwam freerunner Matti Buysse ook nog twee keer tegen in het kloosterbos op de mountainbike. Twee seizoenen geleden fietste we wel eens samen op de racefiets (met de club) en tochtjes op de mtb. We hadden het uiteraard regelmatig over hardlopen en onbewust heeft Matti me destijds getriggerd om weer te gaan lopen met het oog op cross duathlons, sympathieke jongen en vooral een geweldige loper !!
Na 20 km voldaan in de auto gestapt op naar een warm bad en een heerlijke douche. 20 km, 1:57:16, 5:52 min/km, 10.2 km/u, HF 153 Garmin details

Geen opmerkingen: