zondag 6 november 2011

Trailrunning 15 km kloosterbos

Vandaag weer een zeer rustig duurloopje gelopen in het kloosterbos te Wachtebeke. Echt een schitterend rondje gevonden nu van zo`n 5 kilometer met de mooiste trails die er daar te vinden zijn. Als er nog liefhebbers zijn om op een zondag eens rustig mee te hobbelen over dit mooie stukje parcour aan zo`n 10 per uur "be my guest" je zult er geen spijt van krijgen. Trailrunning dat wordt mijn ding in de toekomst. Wat mij betreft echt het mooiste wat er is op loopgebied. Ik heb het wel al eens eerder vermeld midden in de natuur lopen is zo ontzettend gaaf en mooi daar kan geen strak geplaveid asfalt weggetje tegenop. Daarbij is het echt een avontuur hoe langer en zwaarder hoe liever dus wie weet kan ik mezelf in de toekomst wel een ultra trailrunner noemen #keepondreaming

Geen gekke dingen gezien vandaag in het kloosterbos enkel twee keer voor standbeeld gespeeld omdat er weer een hond op me af kwam rennen. Je moet nooit bang zijn voor loslopende honden mijnheer zei zijn/haar baasje, ze zijn wellicht nog banger voor u. Nou dat betwijfel ik mijnheer maar in ieder geval bedankt voor de geruststelling. Mijn weg vervolgd en vooral enorm genoten van het gave stukje trail dat steeds op en af gaat op zo`n 3/4 van het rondje. Prachtig parcour om te trainen en lekker dicht bij huis. Na 15 kilometer maar gestopt al had ik er liever nog een rondje aan vastgeplakt maar met een weektotaal van 51 km na deze duurloop heb ik al 19 kilometer te veel gelopen volgens schema #oeps Next run volgens schema aanstaande dinsdag 8km. Gegevens van vandaag 15.01 km, 1:31:19, 9,9 km/u, 6:05 km/u, HF 149 Garmin Details

Geen opmerkingen: