woensdag 17 december 2008

Training 12 sportschool, 1 uur en 40 minuten + tacx souplesse 30 min (114 rpm)



Rond 15:15 weer naar de sportschool gegaan voor een krachttraining. Deze keer een iets kortere warming up van 5 minuten anders kom ik in tijdnood. Vandaag voor alle spiergroepen 4 series en 12 herhalingen. Zoals altijd begin ik weer met de benen, leg press, Leg curl, leg extension en ik werk daarna weer alle oefeningen voor het bovenlichaam af. Toch weer al iets zwaarder die 12 herhalingen in plaats van 10 maar ik kon alle herhalingen nog steeds goed uitvoeren. De buikspieren zijn iets minder aan bod gekomen vandaag, de tijd zat er helaas op. Na thuiskomst nog een half uurtje souplesse gereden op de tacx. Uiteraard weer een hersteldrank genomen en daarna een welverdiende douche.
Vrijdag ga ik weer naar de sportschool.

Leg press: totaal 8 series - 12 herhalingen - 70 kg

Leg press kuiten: totaal 8 series - 12 herhalingen - 70 kg

Leg extension: 4 series - 12 herhalingen - 40 kg + 4 series - 12 herhalingen - 50 kg

Leg curl: totaal 8 series - 12 herhalingen - 25 kg

Buikspieren: 1 serie van 40 sit ups op het bankje

1 opmerking:

Gert zei

Ik heb diep, diep, diep respect voor je Angelo!