woensdag 9 december 2009

Onderhoud mtb / rust

Vanmorgen mijn mountainbike weggebracht naar Serpenti voor een onderhoudsbeurt. Na het ritje in Avelgem waren mijn remblokken voor en achter zo goed als verdwenen en ook de poplock remote werkt al een tijdje niet meer. Materiaal ziet flink af tijdens de moddertochten van afgelopen weken dat is duidelijk. Ik heb nu acht Veldtoertochten op rij gereden en dit weekend sla ik over. Van de week pak ik rust dus geen trainingen deze week enkel met de gewone fiets naar het werk. Aankomende zondag ga ik wel een wat langere rustige duurtraining rijden op de MTB als het weer het toelaat tenminste. Kan ik mooi de remblokken wat inremmen anders zijn ze bij de eerst volgende moddertocht weer gelijk verdwenen. Als je ze goed inremt dan kun je er op zich vrij lang mee doen al is amper 800 km niet echt veel te noemen. Morgen mag ik mijn MTB weer ophalen bij Serpenti.

Geen opmerkingen: