zondag 5 juni 2011

Duurloop 10 km

Droog, broeierig warm en vrij weinig wind om te lopen. Ik hou echt van de warmte dus dat is geen probleem enkel de hartslag ligt een paar slagen hoger als normaal verder voel ik me als een vis in het water in de warmte. Enkel tijdens de slotklim op de Alpe d' huez tijdens de afgelopen twee edities van de marmotte werd de warmte me wat te veel van het goede net als bij alle andere deelnemers. Rondje lopen vandaag was weer echt genieten. Heerlijk rustig tempo en zonder enige moeite 10 km gelopen. Ik had er graag nog een paar km aan vast geplakt want het voelde zo ontzettend lekker aan maar ik moet oppassen dat ik niet te hard van stapel loop dus wijselijk besloten om na 10 km te stoppen. Gordel met bidons is een uitkomst om onderweg wat te kunnen drinken. Moet alleen nog even wennen aan het geklots van het water onderweg. Ik kan heel slecht tegen bijgeluidjes als ik aan het sporten ben. Het verstoord mijn gedachten gang en mijn ritme. Op de fiets kan ik ook weinig tot niets verdragen wat dat betreft. Nog twee kilometer uitgewandeld richting huis en voldaan onder de douche gesprongen. Het leven van een multisportsmen is zo slecht nog niet. 10.01 km, 50:34, 11.9 km/u, Max 13.7 km/u, HF 163 Garmin details

Geen opmerkingen: