zondag 19 juni 2011

Slowmotion

Na een week griep en een avondje stappen vandaag toch even de hardloopschoenen aangetrokken voor een rustig rondje van 5 km. Mijn ene been was haast niet voor het andere te krijgen echt niet vooruit te branden. Tempo was zeer rustig ik kan gewoon niet veel trager lopen dan 12 per uur maar de hartslag was torenhoog. Gemiddelde hartslag was nagenoeg hetzelfde als mijn tempoloop van vorige week en toen liep ik 14.5 km/u gemiddeld om maar aan te geven dat ik nog niet echt fit ben. 5 km leken er wel 10 alles leek zich in slowmotion voort te bewegen en dan doel ik vooral op mezelf. Doel was overigens het lamme/brakke gevoel kwijt raken en dat is absoluut gelukt. Blijft toch heerlijk zo`n rondje uitwaaien !! Garmin connect lag eruit voor onderhoud. 5.01 km, 24:46, 4:57 min/km, 12.1 km/u, HF 171 Garmin gegevens via endomondo

Rock around the bridge was gezellig gisteren en Tim Knol was gewoon erg goed jammer dat het publiek zo mat was deze mannen verdienen absoluut beter !! Na pinkpop slaat alles wel een beetje tegen vrees ik wat publiek betreft. De band klonk in ieder geval als een klok, grappig dat ze gewoon alles zelf uitladen en opbouwen on stage. Geen sterallures, geen roadie te bekennen en ze spelen met veel enthousiasme en plezier. Klasse !!

Geen opmerkingen: