donderdag 16 juni 2011

Rise and Shine

Even uit de roulatie geweest ivm griep. Zoals bij zoveel dingen was het ook weer "all the way" keelontsteking, hoofdpijn (dak eraf), spierpijn, koorts, hoesten en vooral emmers vol slijm/snot. Pfff blij dat het er zo goed als op zit al draait de snotproductie nog steeds op volle toeren. Positieve nieuws is dat ik wel heel erg ver terug moet in de archieven betreft een griep. Zelfs een zeer lange periode niet één keer verkouden geweest tot ik afgelopen zaterdag werd getroffen door deze vervelende griep. Echt fit voel ik me nog niet maar over een aantal dagen komt dit wel weer goed. Ochtendpols is in ieder geval weer gezakt van 65 naar 52 dus dat geeft de burger moed. Vanavond in ieder geval terug aan het werk (nachtdienst)

Het Weer ziet er niet veelbelovend uit voor de komende dagen. Misschien dat ik tussen de buien door eens kan beginnen met een rondje rustig hardlopen maar eerst maar eens kijken hoe ik me voel na de nachtdienst. De skeelers waren niet best uit het regenritje gekomen althans de lagers zaten vrijwel zo goed als vast. Wat info verzameld betreft onderhoud en uiteindelijk een sleutel (om de lagers te verwijderen uit de wielen) en een busje olie besteld bij skatedump.nl was toch ff aanklooien om de lagers en het plaatje van de lagers te verwijderen (C-ringetje) maar toen ik het door had stelde het gelukkig niet zo veel voor. Lagers laten weken in een bakje Morgan Blue en ze waren weer mooi schoon en zandvrij. Lagers gesmeerd met lagerolie en ze bollen nu weer als een trein. Regenritjes maar vermijden in de toekomst.

Vanmorgen las ik tot mijn genoegen weer een blogberichtje van Angelo Obrie Goed om te lezen dat hij het sporten en wellicht het bloggen ook weer gaat oppakken. Er stoppen steeds meer mensen met bloggen om me heen. Ik heb er nog steeds erg veel plezier in en daarbij gaat er bij mij niet echt veel tijd in zitten. Ik doe het voornamelijk voor mezelf het is gewoon een erg handig logboek om in terug te bladeren. Overigens leuk om te horen/weten dat anderen dit ook met plezier volgen !! Het jaarlijkse festival "Rock around the Bridge" dreigt weer in het water te vallen komend weekend. De weergoden zijn blijkbaar meedogenloos wat dit festival betreft. Toch hebben we ons voorgenomen om zeker naar Tim Knol te gaan kijken/luisteren regen of geen regen. Moet wel bizar zijn voor zo`n band vorige week nog op pinkpop ik vrees dat ze het in Sas met iets minder bezoekers moeten doen. Lokatie/programma is in ieder geval dik in orde dus bij deze een oproep kom naar Rock around the bridge 2011 op zaterdag 18 juni.

2 opmerkingen:

Grensrijder zei

Ik volg dit blog net zoals andere blogs met plezier. helaas zie ik ook dat het animo van bloggers daalt.
Als lezer vind ik dat heel jammer.
Ik haal inspiratie uit blogs van fanatieke sporters om zelf te blijven sporten.
Daarom is het goed nieuws als Angelo Obrie weer gaat Bloggen :)

van den Abeele zei

Ook ik pak snel de draad weer op, wat betreft het bloggen...