dinsdag 7 juni 2011

Uurtje losrijden D1

Eerst naar een potje slagbal gekeken van Lorena want vandaag was het sportdag van diverse scholen uit de buurt. Daarna lekker een ruim uur rustig losgereden op mijn vertrouwde vaste korte rondje in de polder. Mijn bovenbenen voelde namelijk wat zwaar aan vanmorgen. Fietsen ging weer als een zonnetje en wederom geen last van de bips. Aankomend weekend ga ik proberen om wat langer in het zadel te zitten ik ben benieuwd hoe dit zal verlopen. Voorlopig geen reden tot klagen, instapniveau op de fiets is erg goed. 35 km, 1:06:57, 31.4 km/u, HF 148 (midden D1) Garmin Details Duurvermogen zal wel een flinke deuk opgelopen hebben anders begrijp ik er helemaal geen snars meer van. Morgen eindelijk naar de kapper, donderdag een rondje lopen. Skeeleren doe ik het liefst op een vrije dag.

Geen opmerkingen: