dinsdag 21 juni 2011

Duurloop 8 km

Even getwijfeld voor de eerste keer met de club mee fietsen of hardlopen. Mijn eten was amper ingedaald om 18:15 en daarbij fietste ik gisteren al een rondje met Wout dus werd het een rondje lopen. Goede keuze want het was een heerlijke avond om te lopen. Begin een beetje moeizaam maar na een km of twee in een lekker ritme. Hartslag nog steeds aan de hoge kant na griep/verkoudheid normaal loop ik rond de 160 slagen aan een tempo van zo`n 12 per uur. Hartslag begint wel weer te zakken dus binnen enkele dagen is dit zeker weer op orde. Op de vrijstraat werd ik gepasseerd door (jawel) de club, aanpikken was in dit geval niet mogelijk :-)
8 km, 39:32, 12.1 km/u, 4:56 min/km, HF 167, Garmin Details. Morgen rustdag, donderdag weer een dilemma fietsen of skeeleren?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Angelo, je maakt het jezelf niet gemakkelijk met ieder dag de keuze maken tussen skeeleren, fietsen en lopen. Ik snap je dilemma , ik vind namelijk ook alles leuk, maar helaas heb ik niet jouw luxeprobleem ivm de rugklachten. Ik heb a.s. donderdag trouwens een afspraak met dezelfde ostheopaat die jou zo goed heeft geholpen, een goede raad moet men tenslotte ter hande nemen toch?
Je hoort er nog van, groetjes Angelo

Angelo Roelandt zei

Hey Angelo,

Inderdaad een luxe probleem maar ik maak het mezelf niet erg lastig hoor. Ik doe gewoon waar ik zin in heb, lekker hoor. Zeker het proberen waard Marco heeft mij in ieder geval "echt" van mijn problemen af geholpen na slechts drie behandelingen. Ik hoop dat jou problemen ook verholpen kunnen worden. Ik heb er wel vertrouwen in !! Laat maar eens weten wat zijn bevindingen waren als je wilt.

Succes !!

Groeten,

Angelo.