zondag 27 mei 2012

40

Gisteren feestje gehad voor mijn 40ste verjaardag en vanmorgen lekker fris en fruitig op de fiets gesprongen om een rondje uit te waaien. Kwam de mannen van de club ook nog tegen onderweg richting Watervliet. Binnenkort ook maar weer eens meerijden want het ging best goed vandaag met de bips. Fietsen gaat ook prima en snelheid is ongemerkt ook al behoorlijk in mijn eentje. Een wieltjeszuiger moest zelfs lossen tegen de wind in dacht gevoelsmatig zo'n 29 per uur te rijden maar de snelheid schommelde tussen de 33 a 34 per uur zag ik op de garmin polshorloge :-) Vandaag overigens aan minimalistisch fietsen gedaan. Blote voeten in schoenen, geen handschoenen, een korte (dames) Castelli broek met de pijpen omgeslagen en enkel een fietshempje (uiteraard wel een helm) maar goed het was er weer voor ook. Geen problemen met linkerkuit op de fiets lopen zit er de komende dagen echter helaas niet in. Kuitblessure wil maar niet over gaan dus ik moet het wat langer de tijd geven om te herstellen #zweepslag Wel jammer want ik zou niets liever willen dan gaan rennen op de fivefingers maar dat zou niet echt verstandig zijn. Gelukkig kan ik lekker fietsen om de conditie op peil te houden en daarbij wat extra fietskracht is ook niet verkeerd om de alpe d' huez fatsoenlijk op te fietsen over een week of 6 want ik heb besloten dat de fiets gewoon mee gaat naar de alpen tijdens de marmotte week :-) 42.03km, 1:18:34, 32.1 km/u Garmin Details Zo lekker naar het strange met het gezin :-)

Geen opmerkingen: