donderdag 17 mei 2012

Fiets afgestoft

2 april voor de laatste keer gefietst dus de Cervélo eerst afgestoft en de ketting even gesmeerd. 11 speed groep heeft nog maar enkele kilometers gelopen en het SMP testzadel heb ik dus ook nog niet voldoende uit kunnen testen. Na de vroegedienst dus op de fiets gesprongen en een variant op het rondje van de club gereden. Wel lekker om terug op de fiets te zitten maar er stond wel een rot windje vandaag. Een fanatieke wielertoerist mag ik mezelf niet meer noemen ik ben op het moment meer een mooi weer fietser vandaar dat er nog bar weinig van fietsen is terecht gekomen met al die regen van de afgelopen weken. Lekker gereden best nog aardig wat kracht in de beentjes en de fietsconditie is ook nog best te doen na zo weinig fietskilometers. Wat het weer betreft laat de zomer maar komen daar zijn we allemaal wel aan toe volgens mij. Overigens weer gemerkt dat 42 kilometer lopen best ver is en ik heb nog wel de ambitie om ooit verder te lopen dan de marathon afstand :-) 46.03 km, 1:31:02, 30.3 km/u Garmin Details

Geen opmerkingen: