maandag 28 mei 2012

Lekker getoerd !!

Net na de middag weer op de Cervélo gestapt voor wederom een zonovergoten en heerlijk fietsritje. Op mijn vaste rondje in de polder zag ik pijlen staan van WTC Philippine dus besloten om deze maar eens een tijdje te volgen dat is weer eens wat anders. Voor een groot gedeelte uiteraard wel bekende wegen maar sommige weggetjes kende ik nog niet. Super relaxed rondgetoerd met de handjes los op het stuur en lekker genoten van de omgeving en het weer. Stevig windje dat wel maar ook daar kon ik net als gisteren wel van genieten. Parcours veranderde vrij veel van rijrichting en dat is altijd prettig. Via Philippine, Sas van Gent, Westdorpe richting Overslag, Koewacht en Moerbeke (België) en vanaf daar het parcours verlaten en in tegengestelde richting terug gereden naar Sas. Afstand langzaam opbouwen ivm met de bips maar heel lekker voelde het niet aan vandaag en 57 kilometer was weer meer dan genoeg. Ik stond uiteraard maar weer eens voor de brug net als mijn schoonvader op zijn Pinarello Dogma 2. Was een topweekend dat in het teken stond van genieten op diverse gebieden. 57.72 km, 1:55:43, 29.9 km/u Garmin Details

Geen opmerkingen: