woensdag 30 mei 2012

Mega Domper !!

Enorm frustrerend !! net lekker terug op gang aan het komen op de fiets zag het weer helemaal zitten om er weer iets moois van te maken maar ben sinds gisteren weer helemaal terug bij af wat mijn zitvlak betreft. Sterker nog zo'n groot ei heb ik nooit eerder gehad op mijn zitbot. Kan op zich wel janken wat een doffe ellende #nietweer. Had het net weer super goed naar mijn zin op de Cervélo ik begrijp er echt helemaal niets meer van. Alle goede hoop weer om zeep na slechts een paar fietsritjes. Net uit een diepe put geklommen en er twee keer zo diep terug in getrapt, grrrrrrr. Wat nu? geen idee mijn eerste zorg hoe kom ik weer van die enorme zwelling af want er valt bijna niet op te zitten. Voorlopig maar behandelen met ijs en laten rusten. Inge had het weer al over een orthopeed in België maar een gang naar ziekenhuizen zie ik op het moment helemaal niet zitten. Het is niet anders fietsen is blijkbaar gewoon niet meer aan mij besteed hoe zuur dat ook is. Nu maar weer even laten bezinken en hopelijk herstelt het een beetje zodat ik er in het dagelijkse leven geen last van heb. Googelen op internet betreft mijn zitvlak problemen levert ook niets op blijkbaar ben ik een bijzonder geval (bobbel op zitbot) SMP zadel is dus ook niet de oplossing wel erg jammer want qua zithouding/positie was dit het beste zadel wat ik tot nu toe heb geprobeerd. Een zadel waar mijn linkerzitbot volledig ontzien wordt (met een soort van gat/uitsparing) zodat de druk door mijn billen opgevangen kan worden ipv mijn zitbot bestaat volgens mij niet. Misschien kan ik een bestaand zadel aanpassen met extra padding/schuimrubber, uitsparing/gat maken op plaats van zitbot en opnieuw laten bekleden met leer? Op het moment heb ik nog steeds last van een kuitblessure (links) opgelopen door een soort van zweepslag dus is het ook nog even afwachten wanneer ik weer terug kan gaan lopen. Goede hoop dat hardlopen op korte termijn wel weer goed komt want ik heb ontzettend veel zin om op de fivefingers te gaan lopen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Angelo,sterkte in iedergeval.Maar het is wel een domper nu je terug lekker aan het fietsen was.Hou je taai kerel.Groeten Fred Wauters

Angelo Roelandt zei

Er is weer hoop dankzij mijn buurman Wout #Fizik Ik geef de moed niet op en blijf zoeken naar een oplossing.

Anoniem zei

Angelo, dat is gigantisch balen allemaal, het kan allemaal zo leuk zijn, maar blessures doen de lol helemaal verdwijnen. Ik zit zelf nog lang niet op het nivo van voordat het in mijn rug schoot, het gevoel in mijn kinkeronderbeen is nog steeds niet helemaal terug. Ik kan wel fietsen, maar verzuur heel snel, ook in mijn bovenbeen. Ik zal mijn doel voor de Marmotte bij moeten stellen naar gewoon zoveel mogelijk genieten, vooral ook van die week ervoor. Het is zeker balen voor je dat het lopen niet gaat met die kuit, je was net zo goed bezig. Ben je onder behandeling daarvoor?
Wat is het email adres van je vader, stuur ik hem eens een berichtje betreft zijn aankomende VUT. Groetjes en beterschap met bil en kuit, Angelo