maandag 14 mei 2012

Duurloopje 14 km

Kijk dat was nu eens lekker wakker worden na de nachtdienst. Eerst wat gegeten, wat op mijn gitaar getokkeld en daarna de Nike free's aangetrokken. Echt heerlijk loopweertje en de geplande 8 a 9 kilometer waren veel te kort dus nog een mooi extra lusje gelopen. De boer die me altijd vriendelijk groet en van alles naar me roept als ik voorbij kom fietsen/lopen riep "lekker he jong" en zo is het echt genieten vandaag in de polder met dit weertje. Het liefst had ik er nog een paar kilometer aan vast geplakt zo lekker ging het vandaag aan dit rustige tempo maar het eten stond op me te wachten. Het fenomeen "zwarte gat" na het fietsen van de marmotte speelt geen rol van betekenis na het lopen van een marathon. Ben weer super gemotiveerd en ik geniet met volle teugen op het moment. Voorlopig blijf ik nog even zonder hartslag meter lopen. Dat stomme ding rond mijn borst irriteert me soms mateloos en het lopen op gevoel bevalt me eigenlijk super goed. Garmin Details Nog één nacht te gaan op het werk dus dat ik ook een goed vooruitzicht.

Geen opmerkingen: