donderdag 31 mei 2012

Joggen

Vandaag de fivefingers eindelijk weer eens aan kunnen trekken voor een rondje joggen. Rustig opbouwen ivm mijn kuitblessure. Ondanks het zeer lage tempo was het gewoon weer ontzettend lekker om een rondje te lopen. Lopen op fivefingers is echt een feest het vrije gevoel is echt zo kicken jammer dat het na 37 minuten weer al gedaan was het liefst zou ik uren achter elkaar willen lopen maar dat zit er voorlopig nog even niet in. Garmin Details Kuit heeft zich overigens prima gehouden maar na het lopen wel weer wat last. Zwelling op zitbot is gelukkig al behoorlijk afgenomen dus dat geeft de burger moed. Zodra het mogelijk is ga ik het Fizik zadel testen wat ik gisteren heb gemonteerd. SMP testzadel gaat terug naar Serpenti helaas is het SMP zadel niet de oplossing voor de bips. Op zich wel jammer want qua zithouding/positie beviel het zeer goed. Denk persoonlijk dat het veel te hard is voor mijn kwetsbare billetjes. Zo weer een half uurtje in het ijs zitten en hopen dat de zwelling nog verder afneemt. Ik kijk er verder gelukkig positief tegen aan ik blijf gewoon proberen tot ik iets heb gevonden wat wel werkt voor mij. Heb echt weer zin om er iets van te maken op de fiets en ik hoop dat ik naast het berglopen ook wat bergen kan opfietsen tijdens de marmotte week.

Geen opmerkingen: