donderdag 5 augustus 2010

Paar dagen relaxen in de ardennen

Morgen met het hele gezin een lang weekend naar de ardennen. Lekker genieten van een welverdiende rust want thuis blijf je toch altijd bezig met diverse klusjes. Vandaag ook niet meer gefietst want ben nog steeds lichtjes verkouden. Maandag weer terug op de fiets om het intervallen terug op te pakken. Vanmorgen nog een 50 inch panasonic plasma tv gekalibreerd bij Piet (schitterend beeld die panasonic tv`s) Dat is een andere interesse/hobby van me (beeld en geluid) heb enige jaren geleden zelfs een akoestisch plafond laten steken in de woonkamer omdat die nieuwbouw betonnen bunkers van tegenwoordig echt zeer geluidsonvriendelijk zijn. Iedereen heeft het wel eens ondervonden dat je elkaar in een holle (levendige) woonkamer niet echt goed kan verstaan, erg vervelend. Laat staan dat je peperdure audioset hier dan goed uit de verf komt. Als het aan mij lag zou ik nog wat akoestische verbeteringen willen aanbrengen maar meestal is dat niet echt esthetisch verantwoord. Er hebben al eens wat basstraps (tubetraps) in de woonkamer gestaan maar daar was mijn wederhelft het toch niet echt mee eens. Bij ons in de woonkamer is het nu al een stuk beter met het plafond maar zeker nog niet zoals het hoort. Maar goed ik zal jullie verder maar niet vervelen met mijn audiofiele neigingen. Follow me on twitter zou ik zeggen in de ardennen.

1 opmerking:

Henk zei

Geniet ervan in de Ardennen....fiets gaat mee neem ik aan??

Gr
Henk