donderdag 22 maart 2012

Goed nieuws !!

Wat een mooie dag vandaag. Mijn/onze dochter jarig (14 jaar) gaat echt snel nu, schitterend weer en voor het eerst een rondje gefietst zonder klachten aan de bips. Wat onvoorstelbaar gaaf om weer eens pijnvrij te kunnen fietsen. Echt kunnen genieten van het gevoel en het lekkere weer op mijn racemonster en dat te bedenken dat ik het zelf in principe volledig had opgegeven wat het fietsen betreft. De snelheid, het bevrijdende gevoel, in gedachten verzonken, de wind door je haren dat is het mooie aan fietsen zelfs tijdens een rustig ritje. De garmin was in het begin even van slag althans de hartslagmeter gaf waardes aan boven de 200 bpm. Nooit eerder gehad dus batterij is ver leeg vrees ik. Zadel nog 3 millimeter laten zakken en werkelijk nog nooit zo goed op de Cervélo gezeten. Het SMP zadel is het beste wat me is overkomen de laatste tijd op fietsgebied. Vooral in de beugels rijden voelt zo supergoed aan bizar gewoon. Het ziet er weer zonnig uit voor mij wie had dat gedacht. Stond overigens een aardig briesje maar zelfs dat was genieten. Bedoeling was een rondje van 35 km uitstippelen om van het weekend (zondag) of het weekend daarop te lopen en dat is tot op de meter gelukt. Enige nadeel twee keer over de brug voordeel is twee keer een helling van de brug meepakken alvast oefenen voor de brug in rotjeknor :-) 35.03 km, 1:09, 30.5 km/u, HF 148 Garmin Details Nu aan de verjaarsdagsfrieten pffff wordt vetgemest hier !!

2 opmerkingen:

Melsje zei

Goed nieuws! Nog even over de vorige post. Heb je echt een derny waar je je dochter op zet? Fascinerend!

Angelo Roelandt zei

Hoi Wim,

haha grappig dat ik die indruk gewekt heb maar nee ik heb geen echte derny. Mijn dochter functioneert echter prima als derny :-)

Groeten,

Angelo.