woensdag 21 maart 2012

Tempo duurloopje 8 km

Dagje groot onderhoud in de tuin achter de rug veel arbeid verricht met een bevredigend resultaat en middag afgesloten met een tempo duurloopje achter de derny lees mijn jongste dochter Lorena. Derny ingesteld op 13.5 km/u en we voelden elkaar perfect aan op de heenweg. Lorena was zo slim om mijn schaduw in het oog te houden op het wegdek. 13.5 km/u voelde nog lekker relaxed aan. De laatste 3 km schommelde de snelheid van de derny echter tussen de 14 en 16 per uur #nomercy Wel erg lekker en makkelijk gelopen en zeer tevreden over de gemiddelde hartslag na afloop. Wedstrijdtempo zou nog een stuk omhoog kunnen en deze 8 km gingen toch al aan 14 km/u gemiddeld dus dat is erg goed voor het vertrouwen. De linkerheup voelde gelukkig weer prima aan de pijn aan de onderrug is echter zorgelijk op het moment. Erg jammer dat dit roet in het eten dreigt te gooien voor het lopen van lange afstanden. Pijn in onderrug ook gekregen na bezoek osteopaat dus baal daar nog steeds flink van. Maar goed ik heb goede hoop dat dit ook wel weer goed gaat komen. Ik merk wel dat ik nu klaar ben voor deelname aan wedstrijdjes maar goed dat is niet het doel dat blijft uiteraard de marathon van Rotterdam over ruim 3 weken. 8.01 km, 34:23, 14 km/u, 4:17 min/km, HF 172 Garmin Details

Geen opmerkingen: