maandag 26 maart 2012

Laatste loodjes !!

Ik ga mijn laatste serieuze trainingsweek in voor de marathon van Rotterdam na deze week afbouwen, uitrusten, beetje fietsen, en het lopen wat onderhouden. Aankomend weekend een laatste test van 35 km onder begeleiding van Inge op de fiets en hopen dat mijn rug het feestje niet gaat verpesten. Conditioneel ben ik er nu zeker klaar voor. Het niveau wat ik voor ogen had voor ik begon met trainen heb ik bereikt en de hartslag is ook gezakt naar de gewenste waarden op marathon tempo. Zoals bij iedere fanatieke sporter is er altijd wat onzekerheid zeker voor iets wat je nog nooit hebt gedaan. Ik weet dat ik 3 uur intensief kan hardlopen (3:04 trail by the sea) alles daarboven is onzekerheid en waarschijnlijk 10 x zo zwaar. We zien wel waar het schip strand ik heb me in ieder geval met veel plezier voorbereid, heb vooral erg veel bijgeleerd op loopgebied en sta eigenlijk verder dan ik ooit had durven dromen. Nu mijn droom "het lopen van de marathon" nog uit laten komen. Vandaag een piramide training afgewerkt elke kilometer wisselen van tempo 11.1-12.3-13-14.2-13.5-12.8-12.6-11.6 km/u totaal 8.2 km, 39:16, 12.6 km/u, HF 164. Weinig tot niets op aan te merken behalve dat het lastig was om het tempo te drukken naar 12 en 11 per uur maar dat is alleen maar goed nieuws. Garmin Details

Geen opmerkingen: