vrijdag 16 maart 2012

Tweede testritje SMP

Alweer een testritje gereden en weer een uurtje in het zadel gezeten dankzij SMP. Gisteren het zadel nog een centimeter naar voren gezet na het eerste testritje en vandaag voelde ik direct dat deze aanpassing super goed werkte. Na 20 km verscheen er zelfs een glimlach op mijn gezicht. Vooral het rijden in de beugels voelt zeer goed aan dan is de druk op de bips gewoon volledig verdwenen. Het zadel komt de zitpositie op de fiets echt ten goede want ook qua zitpositie zat ik nog nooit zo lekker op de fiets. In assenede zelfs nog een stukje kasseien onder de wielen gekregen en ik kon gewoon in het zadel blijven zitten. Absoluut goed nieuws het is nu zaak om wat zitvlees te kweken. Had ik maar een cellulitis kont ipv dat smalle poepke maar goed elk nadeel heeft zijn voordeel of was het nu elk voordeel heeft zijn nadeel. Ik word in ieder geval steeds enthousiaster over het SMP zadel ik ga er nog een paar ritjes mee rijden en als deze ritjes ook allemaal zo positief verlopen dan ga ik het bestellen bij mijn fm Serpenti. Garmin Details

2 opmerkingen:

angeloobrie zei

Angelo, goed om zulke goede berichten te lezen. Ben blij voor je dat er toch nog hoop is. Heb je je startbewijs voor de Marmotte al weg gedaan? Ik hoop dat dit een nieuwe bladzijde in je wielerboek wordt, veel plezier!

Groetjes, die andere Cervelo rijder!

Angelo Roelandt zei

@AngeloObrie Startbewijs voor de marmotte is idd al weg. Marmotte rijden zou ook niet realistisch zijn ik mag al blij zijn dat ik terug op de fiets zit en moet wel even zuinig zijn op de bips als ik met plezier wil blijven fietsen. Johnny van den Berghe heeft mijn startbewijs overgenomen. We gaan zeker de strijd aan op de Alpe d' huez als het goed blijft gaan met de bips want dan gaat de Cervélo uiteraard ook mee. Ik zou de alpe ook eens op willen rennen staat ook niet verkeerd op mijn palmares :-)

Groeten,

Angelo