dinsdag 13 maart 2012

Superdag !! interval

SUPERDAG #SUPERMAN !! Een paar keer per jaar overkomt me dit en vaak op de meest onlogische momenten/dagen net zoals vandaag na een slopende vroegedienst :-) niet op een wedstrijddag maar gewoon op een nutteloze dinsdag alhoewel het is wel de verjaardag van Inge (35) #oeps Interval gelopen 7 x 400 meter en steeds 200 meter herstel. Snelheid was gewoon erg makkelijk vol te houden ik begrijp er echt geen snars van gemiddeld genomen toch ruim 16 km/u over 2800 m. Enkel de laatste interval voelde ik wel wat maar kapot gaan was absoluut niet aan de orde sterker nog aan 17.9 km/u bleef de hartslag nog net onder omslagpunt en ik had echt het gevoel dat ik kon blijven rennen aan dit tempo. Training om in te lijsten zeker wat het gevoel betreft. 400 meters gelopen aan 15.2-15.9-16-16-16.1-16-16.6 km/u 5.51 km, 24:54, 13.3 km/u, 4:31 min/km, HF 166 Garmin Details  Als ik de marathon overleef dan ga ik toch eens een poging wagen in een wedstrijdje hier in de buurt over wat kortere afstanden. Vanavond naar de osteopaat als dat ook resultaat oplevert dan wellicht van de week ook nog back in business op de Cervélo. Het leven van een wannebe is zo slecht nog niet :-)

Geen opmerkingen: