maandag 12 maart 2012

Testzadel SMP al gemonteerd

Na de kl*te en vooral bewogen dag van gisteren heb ik vandaag gelukkig al weer wat meer praatjes. Gelijk de daad bij het woord gevoegd en vanmorgen naar mijn fm Serpenti en naar de Osteopaat gebeld. Selle SMP Evolution testzadel kon ik vanmiddag gelijk afhalen bij Serpenti en morgenavond kan ik al terecht bij de osteopaat om mijn bekken recht te laten zetten. Vanmiddag het zadel uiteraard gelijk gemonteerd en zelfs al wat heen en weer gereden bij ons in de straat. Je kunt er pas echt iets over zeggen tijdens een echte testrit maar het eerste gevoel is veelbelovend. Mijn zitbot lijkt gevoelsmatig naast het zadel te vallen dus ik voel nagenoeg geen druk op de bips. Ben rete benieuwd of dit ook zo aanvoelt tijdens een eerste testrit. Zou ongelofelijk zijn en mocht dit de oplossing zijn dan mag ik Inge wel op mijn knieën bedanken want ik had de moed gisteren echt volledig opgegeven maar dat was wel duidelijk geloof ik. Via facebook kreeg ik gisteren nog een berichtje over het SMP zadel met wat meer informatie (Roelof bedankt) kende dit zadel uiteraard wel maar dit berichtje heeft er ook voor gezorgd dat ik nog een laatste poging waag op het smalle zadel. Spannend dus de komende dagen misschien woensdag een eerste testritje (kort ritje uiteraard) als de osteopaat daar tenminste goedkeuring aangeeft. Morgen eerst nog een stukje rennen want niets mag het laatste traject richting de marathon in de weg staan.

Geen opmerkingen: