zaterdag 10 maart 2012

PAY DAY !!

Duf gevoel na de laatste nachtdienst maar toch een korte tempo training afgewerkt en het liep als een tierelier. De trainingsarbeid van de afgelopen winter begint zich nu echt uit te betalen. De hartslag is aan de hogere snelheden echt flink gezakt lopen aan 15 per uur gaat zelfs nog aan 5 a 6 slagen onder omslagpunt (op kortere afstanden) 12 a 13 per uur lopen is een eitje nu al zal het over 42 km zeker niet zo makkelijk gaan. Nog een maandje fine-tunen en vruchten plukken en dan D-Day #RotterdamMarathon. Voorbereidingen gaan dus echt goed en ik zou bijna vergeten hoe ongelofelijk het is dat ik nu 4 a 5 keer per week kan trainen zonder ook maar 1 blessure #knockonwood Het boek "born to Run" heeft me op het goede spoor gezet en de Nike Free's zijn goud waard voor mij wat een super schoentjes zijn dat toch :-) Elke kilometer het tempo een stapje opgevoerd 11.1-12.1-13.1-14.1-15.3 km/u. 5.01 km, 23:11, 13 km/u, 4:38 min/km, HF 167 Garmin Details  Morgen een rustige lange duurloop als ik de omschakeling van de nacht goed verteer.


Geen opmerkingen: