zondag 25 maart 2012

Herstelritje op de fiets

Behoorlijk moe gisteren na laatste vroegedienst en verjaardagsfeestje dus geslapen als een otter afgelopen nacht. Een streep door de geplande looptraining en gekozen voor een rustig rondje op de fiets in de herstelzone. Erg lekker en super relaxed getoerd en genoten van het lekkere weer en alles om me heen. Ik blijf het zeggen wat zit ik nu toch ontzettend lekker op de Cervélo werkelijk een genot om zo mijn rondjes te rijden en vandaag ook nog eens door de spreekwoordelijke boter getrapt. De hartslag is echt enorm gezakt nu op de fiets een gemiddelde hartslag van 139 slagen per minuut is uniek voor mijn persoontje normaal ligt mijn hartslag zo'n 10 a 20 slagen hoger zeker tov anderen zo is het in ieder geval altijd geweest. Ik rij ook op de fiets met een Garmin polshorloge en dat bevalt me eigenlijk wel ipv een vaste fietscomputer waar je voortdurend op zit te turen. Lekker op gevoel rijden en dat gevoel was erg goed vandaag de conditie is blijkbaar dik in orde op het moment. Bijna twee uur in het zadel gezeten zonder zitvlak problemen het wordt echt steeds leuker nu :-) een gemiddelde snelheid van 29 km/u in de herstelzone daar hoef ik mezelf ook al niet voor te schamen. 53.02 km, 1:49:35, 29 km/u, HF 139 Garmin Details. Dat kan onverwachts nog wel eens een hele mooie zomer worden voor mij op de fiets. Ik heb alleen nog steeds flink last van mijn onderrug (op de fiets overigens geen last van gehad) erg vervelend ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Morgen weer een looptraining. Ik ga in principe de laatste intensieve week in wat de looptrainingen betreft daarna uitbollen en opmaken voor mijn eerste marathon. Aankomend weekend staat er nog een laatste test van 35 km op de planning als ik daar goed doorheen kom dan gaat het zeker goed komen in Rotterdam #zinin

Geen opmerkingen: