woensdag 14 mei 2008

Rustdag en fiets af laten stellen

Na de off-day van gisteren toch maar een rustdag genomen in plaats van een herstel training. Een mooie gelegenheid om nog even langs te gaan bij Serpenti in Hulst (mijn fietsenmaker) om mijn fiets nog even te laten checken. Balhoofd en wat andere boutjes nog even nagetrokken en ook het schakelen wat overigens niet slecht ging toch nog ff laten fine tunen. Fiets is dus weer helemaal tip top in orde. Ook nog een oplossing gevraagd voor het niet kunnen meenemen van 750 ml bidons in mijn Cervélo. Mijn frame is namelijk zo klein (Maat 51) dat er wel een 750 ml bidon in gaat maar eruit gaat bijna niet, geen ruimte genoeg voor. Hij had bidonhouders liggen waar je de bidons er langs de zijkant in en uit kunt halen. Ze zien er niet echt uit die dingen maar beter dit dan niets, ik ga ze enkel gebruiken voor de marmotte want daar kan te weinig drinken op een drama uitlopen en twee keer 500 ml is net te weinig. Verder nog een lading nieuwe gelletjes ingeslagen voor aankomend weekend. Morgen naar het ziekenhuis voor een echografie van mijn zitvlak wat overigens veel verbeterd is maar zeker nog niet genezen. Morgen dus nog een rustdag en vrijdag wat losfietsen.

Geen opmerkingen: