vrijdag 30 mei 2008

Rustdag en morgen Bilzen classic

Het goede nieuws is dat ik morgen gelukkig vrij ben, slechte nieuws is dat ik me zeker niet topfit voel vandaag. Last van de maag en ook wat misselijk. Ook het weerbericht wat er aan het begin van de week een stuk beter uit zag voor komende zaterdag is nu plots weer een stuk minder positief. Toch ga ik morgen de Bilzen Classic rijden (175 km) ziet er een erg mooie tocht uit maar laten we wel hopen op wat beter weer. Na de 200 km van limburgs Mooiste heb ik het wel gehad met die regen. Toch heb ik erg veel zin om de tocht te rijden en ga dat ook zeker doen. Even goed uitrusten vandaag en dan komt het wel goed. Ik ga samen met Michael Pieters en een collega van hem dus een mooie test of ik wel fit genoeg ben. We gaan er in ieder geval het beste van maken !!

Voor de liefhebbers: http://www.bilzenclassic.org/

Geen opmerkingen: