vrijdag 16 mei 2008

Weerbericht

Nog een dag rust genomen, dus ook het losfietsen laat ik vandaag maar voor wat het is. Net uitvoerig de weersverwachtingen voor morgen zitten bekijken in Zuid-Limburg en dat ziet er niet best uit. "Er zijn de hele dag buien of lange perioden met regen te verwachten. Het waait matig (3) uit een richting tussen N en NO. Tijdens droge perioden en af en toe zon wordt het 's middags maximaal 17 graden. Tijdens regenval is het slechts 13 à 14 graden" Dit wordt mijn derde keer Limburgs Mooiste en regen kan ik me van de vorige edities in ieder geval niet herinneren. De eerste keer was het zelfs zomers met temperaturen boven de 25 graden. Dat wordt dus een behoorlijk natte en misschien zelfs frisse 200 km. Ondanks deze wat mindere berichten heb ik "zeker na een paar dagen rust" weer erg veel zin om op de fiets te stappen. Ik heb me voorgenomen om het rustig aan te doen, zeker de eerste 100 km die vooral glooiend verloopt. In de laatste 100 km zit eigenlijk pas al het klimwerk. We vertrekken vandaag nog naar limburg en overnachten weer op camping schoonbron bij mijn schoonouders, mijn schoonvader rijdt overigens de 150 km.

Geen opmerkingen: